מדריך בניית אתרים בחינם

להלן מוגש לכם מדריך בניית אתרים בחינם שיסייע לכם לבנות אתר אינטרנט בחינם ללא כל השקעה כספית. לפני שמתחילים חשוב להבין כי המושג של בניית אתרים בחינם (שזה כנראה מה שחיפשתם ומצאתם בגוגל וכך הגעתם לכאן, הודות לקידום אתרים יעיל שגם בו נדון במדריך) הוא מעט מטעה כי אמנם האתרים שתוכלו לבנות בעזרת המדריך להלן לא יעלו לכם שקל (לפחות בגירסה הבסיסית שלהם) אך הם בהחלט יכולים לעלות בזמן ומאמצים רבים בכדי להעמיד אתר אינטרנט איכותי וראוי. הבנה טובה של הדרכים השונות לבנות אתר אינטרנט בחינם תסייע לכם לחסוך זמן ומאמץ ולבנות אתר אינטרנט שישרת את המטרות שלכם, יהיו אשר יהיו.

לנוחיותכם, מדריך בניית האתרים בחינם כאן יהיה מחולק לפי אופציות שונות של בניית אתרים, דהיינו פלטפורמות שונות שדרכן תוכלו לבנות אתר אינטרנט בחינם. כמעט כל האופציות של בניית אתרים בחינם הן דרך אתרי בניית אתרים, כלומר אלו הן תוכנות בניית אתרים שנמצאות על ממשק אינטרנטי והבנייה של האתר נעשית דרך האתר עצמו בניגוד לאופציה של בניית אתרים אופליין על המחשב שלכם לפני העלאתם לאינטרנט (למידע נוסף קראו על תוכנות בניית אתרים).

מדריך בניית האתרים בחינם שמוצע כאן יעסוק בארבעת האופציות הבולטות והכדאיות (לדעתנו) של בניית אתרים בחינם: גוגל סייטס, גוגל בלוגר, וורדפרס ו-וויבלי, ודיון מורחב עליהם ועל ההבדלים בניהם תוכלו לקראות כאן במאמר אודות אתרי בניית אתרים. לכל סוג של פלטפורמה לבניית אתרים בחינם יש את המבנה וההיגיון שלה ואנו ננסה לקחת אתכם צעד אחר צעד בתהליך הבנייה והתחזוקה של האתר שלכם. הבנה מראש של כל ההיבטים והתהליכים של בניית אתר בחינם תעזור לכם לעבוד בצורה יעילה ונכונה ולבנות אתר חינמי שיעמוד בציפיות שלכם מבלי שתצטרכו להוציא את הנשמה עליו. במדריך בניית האתרים כאן ידונו גם נושאים טכניים והדרך להתנהל בממשק של אתרי בניית האתרים בחינם וכן כלים לבנייה נכונה ואטרקטיבית של האתר שלכם וכן כמה מילים על הנושא החשוב ביותר בימינו של קידום אתרים. בהצלחה!

 

בניית אתר אינטרנט בחינם בעזרת גוגל סייטס

בניית אתר אינטרנט בחינם בעזרת גוגל בלוגר (בבנייה)

בניית אתר אינטרנט בחינם בעזרת וורדפרס (בבנייה)

בניית אתר אינטרנט בחינם בעזרת וויבלי (בבנייה)

אפשרויות נוספות של בניית אתרים בחינם (בבנייה)

משאבים נוספים:

איך לבנות אתר אינטרנט

קניית דומיין

תוכנות בניית אתרים

בניית אתר אינטרנט בחינם

בניית אתרים בחינם – המדריך השלם

בניית אתר בגוגל

בניית אתר מקצועי

בניית אתר אישי

בניית אתר למתחילים

בניית אתר בוורדפרס

סקירת אתרי בניית אתרים

קידום אתרים

פרסום בגוגל

בניית אתרים באתר המידעון

מאמר על איך לבנות אתר אינטרנט

פוסט על בניית אתרים בבלוג המחפש

הכסף או החיים: כמה זה "מספיק"?

כמה כסף זה מספיק בכדי לחיות חיים מאושרים? אם התשובה היא "עוד" אז אין לכם סיכוי, אבל מבט אחר על העבודה והקניות יכול לשנות את זה.

עוד דברים מעניינים: