?מבוא: קידום אתרים – מה זה

אדם דתי כותב בראש כל מסמך שהוא כותב "בס"ד" שמשמעו "בסיעתא דשמיא", כלומר בעזרת השמיים. אבל בימינו, ימי האינטרנט, ישנו אל חדש שאליו כולם סוגדים ולכן נכון יותר לכתוב על כל עמוד אינטרנט שאנו מעלים בס"ד מסוג אחר – בסיעתא ד-גוגל. קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO- search engine optimization) הוא ללא ספק שם המשחק כיום בכל מה שקשור לתוכן אינטרנטי, ולפיכך קידום אתרים במנועי חיפוש הוא למעשה שם המשחק בתחומים רבים של התרבות, בעיקר כמובן הכלכלית אך גם בתחומים אחרים. מרבית התנועה כיום ברשת מתנהלת דרך מנועי החיפוש השונים ובעיקר גוגל. תוצאות החיפוש במנועי חיפוש קובעות במידה רבה את נפח התנועה אל אתר אינטרנט מסוים ולפיכך גם את הצלחתו בכל תחום שלא יהיה. כולנו יודעים כי תוצאות חיפוש שלא מופיעות בעמוד הראשון הן תוצאות חיפוש שרוב הסיכויים שכלל לא נראה אותם ועל כן ישנה חשיבות מכרעת לנושא של קידום אתרים במנועי חיפוש כך שיופיעו כמה שיותר גבוה בתוצאות.

ישנן למעשה שתי דרכים שונות לבצע קידום אתרים במנועי חיפוש. הדרך הראשונה של קידום אתרים היא על ידי פרסומות בתשלום שמציבות את אתר האינטרנט שלך בראש תוצאות החיפוש. דרך אחרת של קידום אתרים במנועי חיפוש אינה עולה כסף אך היא דורשת השקעה ותחכום באופן שיתאים את האתר באופן מיטבי לדרך שבה גוגל בוחנת אתרים. שיטה זו של קידום אתרים במנועי חיפוש הפכה בשנים האחרונות לאמנות של ממש עם אינספור תיאוריות על הדרך הכי טובה לבצע קידום אתרים במנועי חיפוש. כאן תמצאו מדריך קידום אתרים במנועי חיפוש מפורט אך יעיל שיעזור לכם להבין את העולם המורכב הזה ולהצליח להביא את האתר שלכם לראש רשימת תוצאות החיפוש. קידום אתרים במנועי חיפוש דורש הן הבנה בדרך שבה גוגל פועל והן השקעה רבה. תוכן הוא שם המשחק בכל מה שקשור בתחום של קידום אתרים במנועי חיפוש, וככל שיש לכם יותר תוכן איכותי באתר כך הוא ידורג גבוהה יותר. עם זאת, לא רק הכמות קובעת במשחק של קידום אתרים במנועי חיפוש אלא כמובן גם האיכות של התוכן שיש באתר שלכם. האיכות של תוכן בהקשר של קידום אתרים במנועי חיפוש מורכבת מפרמטרים שונים שעל מרביתם ניתן להשפיע דרך פעולות שונות שעליהן תוכלו ללמוד במדריך קידום אתרים במנועי חיפוש שמוצע לכם כאן. תוכלו להשתמש במדריך לפי הסדר או לקפוץ בין מאמרים שונים המכסים תחומים שונים של הנושא של קידום אתרים במנועי חיפוש. בהצלחה!

מאמרים

קידום אתרים – מבוא

יסודות של קידום אתרים

אלגוריתם החיפוש של גוגל – איך הוא עובד?

שיטות של קידום אתרים

התוכן הוא המלך

טיפים לקידום אתר קיים

האם גם לבעלי חיים יש זכות לחיים?

הזכות לחיים היא הזכות הבסיסית ביותר שלנו, אך האם גם לחיות מגיעה להיות הבעלים של החיים שלהן? טיעונים פילוסופים לזכויות בעלי חיים

עוד דברים מעניינים: