סיכומים של המיקוד לבגרות בתנ"ך קיץ 2014

העמוד להלן עוסק בחומר לבגרות בתנ"ך במועד קיץ 2014, לחצו כאן בעבור סיכומים לבגרות בתנ"ך לשנה"ל הנוכחית .

להלן תמצאו אסופת סיכומים לקראת הבגרות בתנ"ך במועד קיץ 2014 תשע"ד. הסיכומים מבוססים על תוכנית ההלימה (לשעבר "מיקוד") של משרד החינוך בעבור חומר הלימוד לקראת בחינת הבגרות בתנ"ך. במועד קיץ 2014 תשע"ד אין מיקוד כמו בשנים הקודמות אלא תוכנית "הלימה" שפורסמה כבר בקיץ ועל פיה נבנתה תוכנית הלימודים בשנת תשע"ד (2013-2014). חומר הלימוד לבגרות בתנ"ך נלמד בשתי מתכונות שונות ובהתאם בחינת הבגרות בתנ"ך נערכת בשתי מתכונות שונות: תוכנית הלימודים החדשה ותוכנית הלימודים המעודכנת בתנ"ך. לפיכך לפניכם שני עמודי סיכומים שונים בהתאם לתוכניות הלימוד השונות לקראת בחינת הבגרות בתנ"ך.

1.סיכומים לבגרות בתנ"ך קיץ 2014 ע"פ תוכנית הלימודים החדשה הכוללת את נושאי מלכים, נביאים ושיבת ציון, חוק וחברה במקרא, הבריאה וראשית האנושות וספרות החכמה.

2. סיכומים לבגרות בתנ"ך קיץ 2014 ע"פ תוכנית הלימודים החדשה המעודכנת הכוללת את נושאי מלכים, נושאי החובה (שיבת ציון, נביאי אמת ושקר, חוק וחכמה) ואת נושאי הבחירה, סיפורי בראשית (בריאה וסיפורי האבות)

הבחירה בין שתי תוכניות הלימודים לבגרות בתנ"ך משתנה מבית ספר לבית ספר ויש להתעדכן עם מורי התנ"ך שלכם באיזו תוכנית אתם לומדים על מנת לפנות אל עמוד המיקוד והסיכומים הרלוונטי לבחינת הבגרות שלכם.

בתוך כל אחד מעמודי הסיכומים בתנ"ך תמצאו את רשימת כל החומר לקראת בחינת הבגרות בתנ"ך במועד קיץ 2014 תשע"ד וכן קישורים לעמודי סיכומים במרבית הנושאים הנכללים בחומר הלימוד. על מנת לראות את כל הסיכומים בתנ"ך המופיעים באתר (לפני המיקוד של תוכנית הלימודים לשנת תש"עד) תוכלו לפנות אל עמוד הסיכומים בתנ"ך שלנו כאן באתר.

מיקוד חומרי הלימוד בתנ"ך לשנת 2014 (תשע"ד) מפורסם כאן בהתאם לחומרי המפמ"ר במשרד החינוך כפי שפורסמו באינטרנט. הסיכומים נערכו כאן ממקורות שונים ועשינו את מירב המאמצים להביא לכם את הסיכומים הטובים ביותר על מנת להכין אתכם לבחינת הבגרות בתנ"ך. סיכומים לבגרויות נוספות ומיקוד בחינות בגרות ניתן למצוא בעמוד הסיכומי מיקוד לבגרות שלנו. חשוב לציין כי סיכומים אינם מהווים תחליף ללמידה של החומר עצמו ובמקרה של תנ"ך להכרות עם הטקסטים המקוריים. השימוש בסיכומים באתר הוא על אחריות הלומד בלבד.

אולי תוכלו להעזר גם ב:

בגרות בתנ"ך חורף תשע"ה 2015: מיקוד וסיכומים

מיקוד לבגרות קיץ 2014 תשע"ד

סיכומים לבגרות בהיסטוריה א' – קיץ 2014

סיכומים לבגרות בהיסטוריה ב' – קיץ 2014

סיכומים לבגרות באזרחות קיץ 2014

סיכומים לבגרות בספרות קיץ 2014

סיכומים לבגרות בתנ"ך