בגרות חורף תשע"ו 2016 – מידע וסיכומים

ברוכים הבאים לעמוד ההכנה לקראת בגרות חורף תשע"ו 2016. בעמוד הזה ריכזנו לכם את כל הסיכומים הרלוונטיים באתר יחד עם חומרי הלימוד והמיקוד של המועד הקרוב. כאן תוכלו למצוא סיכומים לבגרות במקצועות ספרות, אזרחות, היסטוריה, תנ"ך, סוציולוגיה, תקשורת, פסיכולוגיה ומחשבת ישראל (סיכומים נוספים יעלו בעתיד).

בכל אחד מהקישורים שלהלן תמצאו עמוד המרכז את הכל חומר הלימוד והסיכומים בכל אחד מהנושאים לקראת הבגרות במועד חורף תשע"ו 2016. בעמודים תמצאו קישורים לעמודי תוכן המסכמים את חומר הלימוד יחד עם קישורים לנושאים קשורים, מה שמאפשר למידה יעילה ו"זורמת".

הסיכומים באתר מבוססים על חומרי הלימוד של משרד החינוך יחד עם פירוט חומר הלימוד (מיקוד) המתפרסם באתרי המפמ"רים השונים. חשוב מאוד לשים לב, בייחוד כאשר מדובר בבגרות של מועד חורף, שאתם משתמשים בסיכומים לשאלון הנכון (למשל: אינטרני או אקסטרני) ובכל מקרה תמיד יש לקבל מידע רשמי מבית הספר או משרד החינוך אודות החומר עליו יערכו בחינות הבגרות. (שימו לב כי במקרים רבים המיקודים זהים לאלו של בגרות קיץ 2015). ראו כאן לרשימת מועדי בחינות הבגרות בקיץ 2016.

עמודי סיכומים לבגרות

בגרות בהיסטוריה א חורף תשע"ו 2016 – מידע וסיכומים

בגרות בהיסטוריה ב חורף תשע"ו 2016 – מידע וסיכומים

בגרות בספרות חורף תשע"ו 2016 – מידע וסיכומים

בגרות בתנ"ך חורף תשע"ו 2016 – מידע וסיכומים

בגרות באזרחות חורף תשע"ו 2016 – סיכומים

 סיכומים לבגרות בפסיכולוגיה

סיכומים לבגרות בסוציולוגיה

סיכומים לבגרות במחשבת ישראל

משאבי בגרות נוספים

כאן תוכלו למצוא קישורים נוספים לעמודים שיוכלו לסייע לכם במסגרת ההכנה לקראת בחינת הבגרות:

 

הערה חשובה

עשינו את מירב המאמצים לספק לכם כאן סיכומים איכותיים ואמינים לקראת בחינת הבגרות. עם זאת, סיכומים אינם מהווים תחליף ללמידה של החומר והם באים רק על מנת לסייע בהפנה שלו. האחריות לשימוש בסיכומים והתאמתם לבחינה הספציפית חלה על הלומד בלבד. בהצלחה!

 

אריסטו על הדבר הכי טוב שיש

מה מניע את הפעולות שלנו, למה אנחנו שואפים לדברים טובים ומהו הטוב הגבוה ביותר שאליו ניתן לשאוף. אריסטו על מה שחשוב בחיים

עוד דברים מעניינים: