בגרות קיץ 2015

באתר טקסטולוגיה אנחנו עושים את מרב המאמצים לספק לתלמידי ישראל את כל מה שדרוש על מנת להצליח בבחינות הבגרות (וגם ללמוד משהו על הדרך). בעמוד זה תמצאו ריכוז של כל המשאבים והסיכומים לקראת בגרות קיץ תשע"ה 2015. (ראה עמוד מעודכן לקראת בגרות מועד חורף תשע"ו 2016).

באתר קיימים סיכומים של החומר לבגרות במקצועות: ספרות, תנ"ך, היסטוריה, אזרחות, מחשבת ישראל ופסיכולוגיה. בימים אלו אנו גם עובדים על העלאת סיכומים במקצועות קולנוע ותקשורת. לקראת בחינת הבגרות במועד קיץ 2015 ערכנו עמודי סיכומים ומידע מיוחדים במקצועות ספרות, תנ"ך, היסטוריה ואזרחות שכוללים את סיכומי החומר הרלוונטי למועד הקרוב.

השקענו המון מאמצים כדי להעלות כמה שיותר חומר איכותי לטובתם של כל הלומדים לבגרות. הסיכומים באתר ניתנים באופן חופשי לכל מי שצריך אותם, התמורה היחידה שאנחנו מבקשים היא שתשתפו (בפייסבוק או בכל מדיה אחרת) את העמודים על מנת שגם אחרים יוכלו להנות מהאתר ולהצליח בבגרות. תודה!

סיכומי מיקוד לבגרות במועד קיץ 2015

בכל אחד מהעמודים הבאים תמצאו פירוט של כל חומר הלימוד לקראת בחינת הבגרות במועד קיץ יחד עם קישורים לסיכומים וכן מידע נוסף כמו מועד, מבנה הבחינה, שאלות לתרגול ועוד.

בגרות באזרחות – קיץ תשע"ה 2015

סיכומים לבגרות בתנ"ך קיץ 2015

בגרות בהיסטוריה חלק א' מועד קיץ 2015

בגרות בהיסטוריה חלק ב' מועד קיץ 2015

בשלב זה אנחנו עדיין עובדים על עמוד הסיכומים המותאם בספרות, לפי שעה ניתן למצוא את כל החומר בספרות הקיים באתר בעמוד סיכומים לבגרות בספרות.

סיכומים כלליים

עמודי הסיכומים להלן הם עמודים כלליים שאינם מותאמים ספציפית למועד קיץ 2015 אך בהחלט ניתן לעשות בהם שימוש על מנת ללמוד לבחינה.

סיכומים לבגרות בפסיכולוגיה 

סיכומים לבגרות בסוציולוגיה

סיכומים לבגרות במחשבת ישראל

(בעתיד הקרוב נעלה כאן סיכומים בקולנוע ותקשורת)

משאבים נוספים

באתר תוכלו למצוא מספר משאבים ומקורות מידע נוספים המרכזים את עמודי הסיכום הרלוונטיים לתלמידי תיכון הניגשים לבחינת הבגרות:

מאגר הסיכומים לבגרות

סיכומי מיקוד לבגרות מסודרים על פי מועדים

קישורים חיצוניים

להלן מספר קישורים לאתרים ומקורות מידע שיכולים לסייע לכם בהכנה לקראת בחינת הבגרות

פורטל הבחינות של משרד החינוך מכיל מידע רב לקראת בחינות הבגרות

כאן תוכלו למצוא לוח זמנים עם כל מועדי בחינות הבגרות בקיץ תשע"ה 2015

אתר סיכומים  מציע גם הוא מאגר של חומרים במקצועות הבגרות השונים.

שימו לב! עשינו כל מאמץ על מנת לספק חומר איכותי ומדויק שיכין אתכם לבגרות בצורה הטובה ביותר. עם זאת סיכומים הם אינם תחליף ללמידה מלאה של החומר והמידע הקיים באתר אינו תחליף לחומר לימוד רשמי הנמסר לכם על ידי בתי הספר. השימוש בסיכומים שבאתר הוא על אחריות הלומד בלבד ויש לוודא כי הסיכומים שאתם לומדים אכן תואמים את חומר הלימוד עליו אתם עתידים להבחן.

אנו מאחלים לכם הצלחה בבחינות הבגרות במועד קיץ 2015 תשע"ה ולמידה איכותית, פוריה וקלה. 

מי היה קונפוציוס

קונפוציוס: הנער היתום שהפך להיות הוגה הדעות שעיצב את פניה של סין עד ימינו. מבוא לחיים ותורת החיים של קונפוציוס

עוד דברים מעניינים: