בגרות קיץ 2016 תשע"ו – סיכומים, חומרי לימוד ומועדים

שלום וברוכים הבאים לעמוד ההכנה לקראת בחינות הבגרות במועד קיץ 2016 תשע"ו. בעמוד זה אנו מרכזים בעבורכם את חומרי הלימוד, הסיכומים, המיקודים וכן המועדים והתאריכים של בחינות הבגרות במועד הקרוב. בעמוד זה תוכלו למצוא סיכומים לבגרות במקצועות אזרחות, ספרות,  תנ"ך, היסטוריה, סוציולוגיה, פסיכולוגיה תקשורת ומחשבת ישראל (סיכומים נוספים יעלו בעתיד).

תאריכים ומועדי בחינות הבגרות

תאריכי ומועדי בחינות הבגרות במועד קיץ 2016 מרוכזים כולם בעמוד הזה.

מיקוד וסיכומים

נכון לעכשיו תוכלו למצוא באתר את עמודי המידע והסיכומים הבאים לקראת בחינת הבגרות הקרובה. כל עמוד מכיל פירוט של חומרי הלימוד (מיקוד) לקראת הבחינה וכן קישורים מסודרים לסיכומים המכסים את כל או רוב התוכן הנדרש לקראת בחינת הבגרות.

משאבי בגרות נוספים

כאן תוכלו למצוא קישורים נוספים לעמודים שיוכלו לסייע לכם במסגרת ההכנה לקראת בחינת הבגרות: עמודים אלו כוללים את ריכוז כל הסיכומים הקיימים באתר בתחום לימוד מסוים וכן מידע ומשאבים נוספים שיכולים לסייע לכם בלמידה.

באתר טקסטולוגיה אנחנו עושים את מירב המאמצים לספק ללומדים לבגרות (והלומדים בכלל) חומרים וסיכומים איכותיים ויעילים על מנת לסייע לכם להתכונן בצורה מיטבית לבחינה. עם זאת חשוב תמיד לזכור כי סיכומים הם רק כלי עזר ללימוד ואינם מהווים תחליף למפגש עם חומר הלימוד עצמו. בנוסף, כל המידע הנמסר באתר בנוגע לחומרי הלימוד, מיקוד, מועדים ותאריכים וכל נושא אחר הקשור בבחינות הבגרות במועד קיץ 2016 מבוסס על המידע המתפרסם באתר משרד החינוך. מומלץ מאוד לוודא את חומרי הלימוד (כולל שאלונים שונים), מועדי הבחינה וכל מידע אחר עם רכזי המקצוע בבית הספר. בכל מקרה האחריות על השימוש במידע המתפרסם באתר ובסיכומים שבו חלה על הלומד בלבד. בהצלחה!

עוד דברים מעניינים: