סיכומים לבגרות קיץ 2016

בגרות קיץ 2016 (תשע"ו) נמצאת ממש מעבר לפינה ובאתר טקסטולוגיה אנחנו מרכזים לכם את כל חומרי הלימוד, המיקוד, התאריכים והמועדים וכל מה שאתם צריכים על מנת להצליח בבחינות הבגרות.

מי שמכיר את האתר יודע שעיקר הדגש שלו הינו על המקצועות ההומניים ועל כן הסיכומים שאתם יכולים למצוא בו הם בתחומים של תנ"ך, ספרות, היסטוריה, אזרחות, סוציולוגיה, מחשבת ישראל ופסיכולוגיה. בכל אחד מהתחומים האלו תוכלו למצוא באתר מאגר גדול של סיכומים כאשר בעבור המקצועות המרכזיים (תנ"ך, ספרות, היסטוריה ואזרחות) הקמנו עמודים מיוחדים בעבור הבגרות במועד קיץ 2016 המרכזים את חומר הלימוד והמיקוד הספציפיים לבחינת הבגרות הקרובה. כמו כן הכנו לכם עמוד עם כל התאריכים והמועדים של בחינות הבגרות בקיץ 2016.

עמודי סיכום מיוחדים לבגרות קיץ 2016

כאמור לעיל, בכל אחד מהמקצועות ההומניים העיקריים, תנ"ך, ספרות, היסטוריה ואזרחות, הקמנו אתר ייעודי לקראת בגרות קיץ 2016 המרכז את כל חומר הלימוד, המיקוד, תאריכי הבחינה ומידע נוסף לרווחת הלומדים לקראת הבגרות. העמודים מבוססים על מידע המתפרסם במשרד החינוך (שכדאי מאוד לוודא אותו עם הרכזים בבית הספר שלכם). קישורים לעמודי הסיכומים תוכלו למצוא להלן:

עמודי סיכום כלליים

בנוסף לעמודים לעיל תוכלו למצוא באתר גם עמודי סיכום או עמודי בגרות כלליים שאינם ספציפיים למועד קיץ 2016 אך עדיין יכולים לשמש אתכם היטב בהכנה לקראת בחינת הבגרות במועדים הללו. עמודים אלו מרכזים את כל חומר הלימוד בתחום מסוים שמופיע באתר. עמודי הסיכומים הכלליים הם:

משאבים נוספים לקראת בגרות קיץ 2016

בנוסף לעמודי הסיכומים לעיל ישנם באתר עוד כמה משאבים שיכולים לסייע לכם במלאכת ההכנה לקראת בחינת הבגרות במועד קיץ 2016. עמוד סיכומי מיקוד לבגרות למשל מרכז את כל המיקודים לכל הבגרויות שהסיכומים שלהן מופיעים באתר. כמו כן אפשר לפנות לעמוד הראשי של סיכומים לבגרות כדי לראות אילו סיכומים ניתן למצוא באתר (ניתן להגיע אליו גם דרך התפריט כאן למעלה). כמו כן תוכלו למצוא באתר מאגר סיכומים מקיף לבגרות שייסע לכם בהכנה לקראת בחינת הבגרות. בהצלחה!

עוד דברים מעניינים: