איך לבנות אתר אינטרנט בחינם

הרבה אנשים תוהים בימינו איך לבנות אתר אינטרנט בחינם והם ישמחו לדעת שבהחלט יש היום לא מעט דרכים לבנות אתר אינטרנט בחינם.

בכדי להבין איך לבנות אתר אינטרנט בחינם צריך ראשית להבין את העליות השונות שכרוכות במשימה של לבנות אתר אינטרנט. בניית אתר אינטרנט בעקרון מורכבת משלוש עלויות בסיסיות: רישום הדומיין, האחסנה ובניית האתר עצמו. כאשר אנו שואלים איך לבנות אתר אינטרנט בחינם אנחנו בעיקר מתייחסים לשני המרכיבים הראשונים, של הדומיין ושל האחסנה ולמרבה המזל ישנם לא מעט שירותים באינטרנט שיציעו לכם לבנות אתר אינטרנט בחינם, כלומר לרשום ולאחסן אותו, אך לא לבנות אותו בפועל, המשימה הזו היא עליכם.

אך איך לבנות אתר אינטרנט בחינם? הדרכים הפשוטות ביותר הן לגשת אל אחד מהאתרים הרבים המציעים לכם את האפשרות לבנות אתר בחינם ולבחון מה יש להם להציע בכדי לסגור בסופו של דבר על האפשרות הטובה ביותר. גוגל מציע שתי אפשרויות עיקריות לבנות אתר אינטרנט בחינם. האחד היא גוגל בלוגר שיאפשר לכם לפתוח בלוג בחינם והשנייה היא גוגל סייטס שמאפשרת לכם לבנות אתר אינטרנט בחינם אולם אתר זה יהיה בסיסי יחסית. אפשרות אחרת היא אתרים כמו ויבלי המציעות אפשרויות מעט יותר מתקדמות לבנות אתר אינטרנט בחינם עם ממשק נוח וידידותי למשתמש. ישנם עוד אתרים אחרים המציעים בעיקר את האפשרות לפתוח בלוג בחינם וכאלו יש בשפע כאשר הטוב שבהם הוא ככל הנראה וורדפרס אך זה לא נכון תמיד.

בכל מקרה, כפי שנאמר לעיל, כאשר אנחנו שואלים איך לבנות אתר אינטרנט בחינם אנחנו מדברים רק על התשתית של האתר, את הבנייה עצמה של האתר תצטרכו לעשות בעצמם וזה צריך להיות אחד השיקולים כאשר אתם מתלבטים בין האפשרויות השונות לבנות אתר אינטרנט בחינם. מגוון האפשרויות וקלות השימוש בפלטפורמות השונות המאפשרות לבנות אתר בחינם היא למעשה השיקול המוביל שלכם בבחירה שכן, כמובן, העלות של בניית אתר במקרה הזה היא לא שיקול. עוד דבר חשוב שצריך לדעת לפני שניגשים לבנות אתר בחינם הוא העובדה שאם אתם מתכננים לפרסם מודעות באתר שלכם, ישנם אתרים המאפשרים לכם לבנות אתר בחינם אך לא מאפשרים לפרסם בו מודעות או לחילופין משתתפים בהכנסות שלכם, וכדאי לברר את זה במסגרת השאלה איך לבנות אתר אינטרנט בחינם.

ראה גם: מדריך בניית אתרים בחינם

עמוד ראשי: איך לבנות אתר אינטרנט

מאמרים על מוטיבציה ופרודוקטיביות

אוסף מאמרים על מוטיבציה ופרודוקטיביות מכיוון שונים: מוטיבציה בעבודה, בחינוך, ללמידה ועוד. משפטי מוטיבציה וציטוטים ולהצלחה, מחקרים והרצאות

עוד דברים מעניינים: