הכנסה נוספת מהבית במילוי סקרים

מילוי סקרים תמורת תשלום היא דרך נחמדה, יעילה ומשתלמת להשלים הכנסה ולהרוויח עוד "דמי כיס" על הדרך ומנוחיות ביתכם. לפניכם אספנו מספר אתרים שעובדים, כל אחד בדרכו, על פי אותו עקרון: אתם מקבלים למייל סקרים שעל הטרחה שבמענה עליהם אתם מקבלים תגמול כספי. זה לא יהפוך אתכם לעשירים אבל זו כן דרך משתלמת במיוחד מבחינת השקעת הזמן הנדרשת והיא כמובן בזמן שלכם. כל האתרים האלו גם מציעים לכם להזמין אנשים נוספים ולקבל חלק מהרווחים שלהם (לא על חשבונם) מה שמאפשר לכם גם לפרגן לאחרים וגם להרוויח בזכות זה עוד קצת דרך אתרי מילוי סקרים בתשלום.

הערה: אפשר ואפילו כדאי להרשם ליותר מאתר אחד, כך תקבלו יותר סקרים ותוכלו להגדיל את הרווחים שלכם.

פרויקט המדגם

פרויקט המדגם הוא פרויקט שנוסד בשיתוף המרכז הבינתחומי בהרצליה ותכליתו לספק מידע חברתי וסקרים בעבור גופים שונים החל ממוסדות ממשלתיים ועד חברות מסחריות.

במסגרת הפרויקט אתם מקבלים (בתדירות משתנה) סקרי דעת קהל למילוי באינטרנט ומקבלים על כך תגמול כספי שאותו אתם יכולים למשוך במזומן. בעבור כל סקר תקבלו סכום של בין 2 ו-5 שקלים כאשר הזמן שאתם נדרשים להשקיע אינו עולה על 2-3 דקות (ככל שהסקר ארוך יותר אתם מתוגמלים יותר). בנוסף תוכלו להפנות חברים ולקבל תגמול גם על הפעילות שלהם!

ההרשמה היא קצרה ובחינם ואין כל מחויבות מצדכם לענות על הסקרים אם אין לכם פנאי או רצון. לפרטים והרשמה לחצו כאן.

Panel4all

אתר סקרים טוב נוסף שגם שולח את הסקרים אליכם במייל. התגמול הוא בנקודות אותן ניתן להמיר לתווי קנייה. לחצו כאן לפרטים והרשמה.

 

מילוי סקרים באינטרנט לא יעשה אתכם עשירים אבל זו בהחלט דרך נחמדה להרוויח עוד כמה שקלים מנוחיות הבית ובזמן שלכם ללא הרבה מאמץ. אם מחשבים את יחס ההשקעה\תועלת בדרך הזו אין ספק שזו עסקה משתלמת. אם למשל לקח לכם שתי דקות למלא שאלון שמזכה בשלושה שקלים נמצא שאתם עומדים על קצב של 90 ₪ בשעה וזה בטוח עדיף על מלצרות והרבה עבודות אחרות, בטח כאשר זה משהו שאפשר לעשות עם הקפה של הבוקר או תוך כדי שיטוט באינטרנט לעת ערב. חשוב לציין כי האתר והחברה מיהמנים והכסף מועבר אינטרנטית או בצורת כרטיס מתנה נטען, לבחירתכם.

עוד דברים מעניינים: