בניית אתרים חינם ללא פרסומות

כיום ישנם שירותים רבים באינטרנט המציעים את האפשרות של בניית אתרים בחינם אך רבים מהם בתמורה מציבים באתר האינטרנט שבנינו פרסומות מבלי שתהיה לנו לא אמירה בנושא ולא שותפות ברווחים המופקים מהפרסומות. אולם יש גם אתרים המאפשרים בניית אתרים חינם ללא פרסומות. בין האתרים הללו ניתן למצוא את שירותי בניית האתרים של גוגל (גוגל סייטס וכן גוגל בלוגר), וויבלי וורדפס.

לא רק שאתרים אלו מאפשרים בניית אתרים חינם ללא פרסומות, אלא שהם גם מציעים לבעלי האתרים להציב באתר שלהם פרסומות ולקבל את כל או חלק מהרווחים.

אין ספק שבכדי לקבל את האופציה של בניית אתרים חינם ללא פרסומות יש לפנות לשחקנים הגדולים יותר בשוק של אתרי בניית אתרים, שכן כמעט כל השירותים המקומיים של בניית אתרים בארץ או מאפשרים בניית אתרים בחינם אך מציבים באתרים פרסומות או לחילופין מציעים שירותים של בניית אתרים בתשלום ללא פרסומות.

אין ספק כי האפשרות של בניית אתרים חינם ללא פרסומות היא צעד חשוב במהפכה שעוברת רשת האינטרנט לקראת דמוקרטיזציה שלמה של אמצעי התקשורת והייצור התרבותי. האתרים שמציעים בניית אתרים חינם ללא פרסומות מרוויחים דרך הצעות לשדרג את הממשק שלך והאפשרויות של האתר שבנית (כמו במקרה של וויבלי), לרכוש דומיין פרטי (שכן שמות דומיינים בשרתי בניית אתרים חינם ללא פרסומות הם על פי רוב עם קידומת של אתר האם אלא אם כן רוכשים דומיין). במקרה של גוגל אין להם בעיה לספק את השירות של בניית אתרים חינם ללא פרסומות מכיוון שכל הגדלה בנפח התנועה דרך אזורי אינטרנט של גוגל משרת אותה גם אם מי שבנה אתר בחינם לא בחר להציב פרסומות באתר האינטרנט שלו.

לפני שבוחרים שירות של בניית אתרים חינם ללא פרסומות כדאי לוודא היטב מה הם תנאי ההתקשרות, ושה-"חינם" או "ללא פרסומות" לא יכולים עוד להעלם להם אי שם במורד הדרך. כאשר אתם נרשמים לאתר בניית אתרים חינם ללא פרסומות כדאי גם לברר מהן אופציות השדרוג בתשלום ולשכלל את מחירן מול האפשרויות שמציעים שירותי בניית אתרים חינם ללא פרסומות שאין בהם אופציות לשדרוג המערכת.

ראה גם: מדריך בניית אתרים בחינם

עוד דברים מעניינים: