משפטי השראה: מאגר ציטוטים מעוררי השראה

לכל מי שצריך או צריכה קצת השראה ומוטיבציה בחיים, יצרנו בעבורכם מאגר של משפטי השראה וציטוטים מעוררי השראה לחיים. בין אם כברכה לאדם שצריך אותה, או כדי למצוא את הכיוון שלנו מול משימה או לצאת מנקודה קשה. בכל אחד מהקישורים להלן תמצאו אסופה של משפטים וציטוטים לפי נושאים או אישים, שבתקווה יעוררו בכם את ההשראה שאתם צריכים:

 

ציטוטים מעוררי השראה:

 

 

במאגר כאן בעמוד תוכלו למצוא משפטי השראה וציטוטים מעוררי השראה מהיהדות והתנ"ך, מספרים ומשירים, על חינוך, מורים ותלמידים, על מוטיבציה ועל מה שחשוב באמת בחיים. ציטוטים של דמויות כמו הרב קוק ורבי נחמן, של הוגים כמו ויקטור פרנקל, מנהיגים כמו וינסטון צ'רצ'יל, מהטמה גנדי ונלסון מנדלה ודמויות מיוחדות כמו הלן קלר ומיי ווסט. ציטוטים על יצירתיות, על טעויות וכישלונות, על חופש וחירות, על שינוי ועל נתינה ונדיבות. ציטוטים מעוררי השראה על הכרת תודה ועל צדק חברתי. ציטוטים יפים ומלאי חכמה על הצלחה ועל ללכת בעקבות החלומות שלך, על גבורה, אומץ ומחשבה חיובית. משפטי השראה קולעים וקצרים וציטוטים שנונים וחכמים על החיים ועל עצמנו בתוכם. 

אם עדיין לא מצאת את הציטוט שיעורר בך השראה יש לנו עוד הרבה במאגר הציטוטים שלנו, מכל הסוגים, המינים והאנשים. כאן זה גם המקום למי שמחפש משפט העצמה חזק. מלבד משפטים וציטוטים אולי תוכלו גם למצוא השראה במאמרים שלנו אודות מוטיבציה ותיאוריות מוטיבציה שיעזרו לך להבין טוב יותר מה מניע אותך ואחרים. כדי לקבל פרופורציות בחיים בזמן שאנו רצים קדימה "כמה באמת זה מספיק?" וגם לזכור שלפעמים כישלון יכול להיות מועיל יותר מהצלחה

כל הציטוטים והמשפטים במאגר לוקטו ותורגמו ממקורות שונים ברחבי האינטרנט ויש לקחת את דיוקם בערבון מוגבל.