הנחיות לכותבים

מה אנחנו מחפשים?

בקצרה: מאמרים קצרים (300-800 מילים) במגוון נושאים ופורמטים, כתובים היטב ונגישים לקהל אינטילגנטי ואוהב דעת אך לא בהכרח משכיל בתחום הספציפי שעליו אתם כותבים.

שימו לב שלא מדובר במאמרי דעה, בשביל זה יש לכם את פייסבוק, ולא מאמרים לקידום עצמי, בשביל זה יש לכם את אינסטגרם וגם לא ערכים אנציקלופדים וכו'. המטרה היא להפגיש קוראים עם תכנים שיכולים להרחיב ולהעשיר את עולמם  ולעשות את זה בהיר ומזמין ושווה כמה דקות מזמנם של הקוראים.

על מה לכתוב? אך ורק על מה שמעניין אתכם, אך ורק על מה שאתם מבינים בו ואך ורק על מה שנראה לכם שכדאי שאנשים יכירו וידעו.

באילו נושאים? בגדול כל דבר שנוגע לבני אדם, כל מדעי הרוח והחברה, רוחניות, יהדות ודתות, אמנות, תרבות וכיוצא בזה. אם אתם לא בטוחים לגבי נושא כלשהו תמיד אפשר לשאול אותנו מראש לפני שכותבים.

איך לכתוב? לכתוב טוב, בהיר ומעניין. בעברית נאה אבל לא מליצית, לא אקדמית ולא ז'רגוניסטית, אלא כזו המדברת בלשון בני אדם. למאמר צריך להיות מבנה ברור ופשוט (דעו למשל כי המאמרים עם הרייטינג הגבוה ביותר באתר הם כאלו המנוסחים כרשימות).

צריך לתת כותרת? כדאי. אם לא אנחנו נעשה את זה בשבילכם.

איפה זה יופיע באתר? נדבר על זה כשנגיע לשם.

אפשר דוגמאות? בטח, הכי טוב לגלוש בלשונית הכתבות שלנו ולראות מה הולך.

למאמרים ושאלות: admin@textologia.net

שוב נאמר שלצערנו כרגע אין לנו יכולת כלכלית וטכנית לשלם לכותבים שמחוץ לצוות האתר. אך ככל שנצליח בעזרתכם לשפר ולהרחיב את האתר אנו מקווים להרחיב גם את מקורות המימון שלו ולתגמל כראוי את השותפים שלנו. כותבים קבועים ננסה כבר עכשיו לתגמל ולו באופן סמלי.

כמובן שנציע לכם קרדיט מלא וקישור לאתר\פרופיל אם תרצו בכך (לא יתקבלו מאמרים שנועדו לקידום עסקי כלשהו). לאתר יש כ-120,000 צפיות בחודש ומאמרים איכותיים ומושכים יכולים להגיע לעשרות ומאות צפיות ביום לאורך זמן. תוכן איכותי יופץ גם בקבוצת הפייסבוק שלנו ויקבל מקום בולט ונגיש באתר.

בודהה על משמעות הסבל והאושר

האם הרצון שלו באושר הוא המקור לכל הסבל שלנו? רעיון הסבל עומד ביסוד תורת הבודהיזם ובבסיס הדרך להשתחרר ממנו שהציע בודהה

אמנות האהבה של אריך פרום

האם אהבה היא לא רגש אלא בכלל מיומנות שאפשר לרכוש וצריך לתרגל? ספר המופת "אמנות האהבה" של אריך פרום מסביר איך לאהוב אחרים ואת עצמנו.

עוד דברים מעניינים: